Vize ACZ

"Továrna prodává - důvěra začíná ve výrobních prostorách společnosti."

Naší střednědobou vizí je stát se etablovanou a plně respektovanou společností na evropském trhu automobilového průmyslu. Získat důvěru evropských zákazníků na základě dosažení následujících cílů:

0 PPM V OBLASTI KVALITY DODÁVEK
100% VČASNOST DODÁVEK
UDÁVAT TRENDY V OTÁZKÁCH CEN SPOJOVACÍHO MATERIÁLU

Společnost Aoyama Automotive Fasteners Czech, s.r.o. byla zapsána do obchodního rejstříku dne 29. 4. 2002. Od této chvíle začala naplňovat svoji střednědobou vizi, rozdělenou do tří základních fází:

1. Fáze (2003 – 2009) – Stát se výrobním závodem s plnou zákaznickou důvěrou

Tato fáze byla úspěšně realizována při využití čtyř základních pilířů:

  1. Výroba realizovaná v rámci závodu, od příjmu materiálu až po finální expedici
  2. Vysoká úroveň kvality produktů zajištěná formou vestavěných procesů kontroly kvality
  3. Úplné zavedení Pull Production Systemu na principech Toyota Production System
  4. Využití japonské výrobní technologie a tradice v součinnosti s kreativitou českého pracovního kapitálu

2. Fáze (2010 – 2020) – Vybudování prosperujícího výrobního závodu

Také tato fáze byla úspěšně realizována a společnost ACZ dosáhla pevné a stabilní pozice na evropském trhu díky inovačním technologiím a vývoji produktů, které přesně odpovídají požadavkům zákazníků. V rámci této fáze došlo k zásadnímu rozšíření zákazníků společnosti ACZ z řad významných evropských automobilek a kontinuálnímu růstu prodejů společnosti navzdory globální ekonomické recesi a pandemii. V neposlední řadě došlo k navázání strategických partnerství s lokálními dodavateli výrobních vstupů potřebných pro výrobky společnosti ACZ.

3. Fáze (2021 – současnost) – Rozšiřování výrobních možností, příprava na příchod doby elektromobility a rozvoj strategických partnerství

Cílem této aktuálně probíhající fáze je rozšířit výrobní možnosti společnosti ACZ nad rámec stávajícího výrobního programu zaměřeného na metrické šrouby. Dalším cílem je společnost ACZ transformovat na továrnu, která bude schopná svým zákazníkům poskytnout komplexní sortiment specifického spojovacího materiálu, který je potřebný při výrobě elektrifikovaných vozů. Dále se chceme zaměřit na intenzivní rozvoj strategických partnerství s našimi zákazníky a lokálními dodavateli výrobních vstupů.