Velkou výzvou pro konstruktéry vozidel je vytvoření šroubového spoje, který dlouhodobě plní svou funkci a je vodotěsný i za nejextrémnějších podmínek. Konvenčním řešením je použití celogumové podložky, která však svými parametry není vhodná pro využití v šroubových spojích a postupem času dochází k povolení šroubu a průniku vody do spoje. Hlavním problémem je absence kontaktu kov na kov v rámci takového spoje.
Skupina Aoyama přináší pro tento problém efektivní řešení v podobě speciální těsnicí podložky. Tato podložka je tvořena ocelovým tělem, které je při procesu tlakového vstřikování doplněno o gumové těsnící části. Takové řešení přináší výhody v podobě nekompromisní vodotěsnosti a utažení spoje, které je stálé v čase díky zajištění kontaktu kov na kov. Těsnicí podložky jsme schopni našim zákazníkům dodat ve velikostech od M4 po M10 s parametry přesně odpovídajícími zamýšleným silám ve šroubovém spoji.
Toto technologické řešení bylo již přijato řadou globálně významných automobilek jako standardní řešení v místech, kde je prioritou zajištění vodotěsnosti.